Festival onder de Bomen

Festival Onder de Bomen gaat WILD dit jaar

De laatste week van de zomervakantie wordt de Heuvel omgetoverd tot een heuse jungle. Vanaf maandag 12 augustus om 10 uur is jong en oud welkom om samen het festival op te bouwen. Aan de hand van een creatief plan, wordt er dagelijks gewerkt met allerlei materialen van hout en metaal tot breien en knippen, zodat er op vrijdagavond een jungle-decor staat.

Op vrijdag is om 15:00 een boogschietworkshop op het festival terrein. Wie is de Robin Hood van Den Hout. Deze workshop is gratis toegankelijk en opgeven is vooraf niet noodzakelijk.

Om 17:00 uur start de voorstelling die gedurende de week is voorbereid door de kinderen, en aansluitend vind het kinderdiner plaats met lekkere frietjes van Shirley’s frituur. Omstreeks 18:30 uur opent het 3-gangen Dorpsdiner. In het mooiste restaurant Onder de Bomen bereiden Houtse grillmasters een stevige 3- gangen maaltijd met o.a. Houtse ingrediënten.

Tijdens het diner is speelt de Pianoman bekende liedjes waardoor meezingen niet kan uitblijven. Verzoekjes kunnen dan zeker ook aangevraagd worden.

Na 21:00 uur worden de tafels afgeruimd en onder de stretch-tent gaat de band Ar!e verder voor een WILDE avond. Uiteraard zijn er op het festivalterrein nog genoeg gezellige, mooie plekjes om wat rustiger nog even bij te kunnen praten .

In de festivalweek zijn er creatieve, muzikale, sportieve en culinaire workshops die toegankelijk zijn voor alle deelnemers. Wil je ook meedoen of meehelpen? Laat het weten via het inschrijfformulier wat reeds is bezorgd, of via www.erfgoedstichtingdenhout.nl of via festivalonderdebomen@outlook.com.

'Festival onder de Bomen' have 1 comment

1. 9 augustus 2018 @ 18:11 S. v. Alphen

Beste vrijwilliger,

Hoe laat start de dansworkshop vrijdagmiddag 17 augustus?

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

Deze website is gemaakt door STUDIOFIEK